Na aanmelding ben je direct verzekerd van 1 jaar all-in garantie!
Na het installeren van de waterontharder zorgt de installateur ervoor dat jouw waterontharder wordt aangemeld voor de all-in garantie. Heb je deze zelf geïnstalleerd of heb je nog geen bevestiging ontvangen van de registratie? Dan mag jij als consument de waterontharder registreren via onderstaande button.
Bij Fegon Waterbehandeling geloven we in de kwaliteit van onze waterontharders. Bij het registreren krijg je een jaar lang gratis all-in garantie, inclusief technische ondersteuning en reparaties.
Tevredenheid en zorgeloosheid staan bij ons voorop. Geniet van zuiver, zacht water met Fegon Waterbehandeling.
Werkt jouw waterontharder niet meer naar behoren? Dan gaan wij er alles aan doen om dat zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Om jou van je storing af te helpen, zijn onze technische specialisten op werkdagen tussen 08:15 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op het nummer 078 – 890 74 44.
In bijna alle gevallen kunnen wij je helpen om zelf de storing te verhelpen. Is dit niet mogelijk, dan sturen we een monteur bij je langs. Als je nog garantie hebt, dan hoef je niks te betalen voor het voorrijden, de arbeidskosten of de onderdelen.
Is jouw zout bijna op? Onze monteurs hebben elke dag voldoende zout bij zich om de zoutvoorraad weer bij te vullen tijdens de onderhoudsbeurt. Om het zo makkelijk mogelijk voor je te maken, hoef je niet direct te betalen. Wij sturen na het bezoek een factuur met betaallink per e-mail toe.
In verband met de waterkwaliteit en hygiëne, is het belangrijk om je waterontharder elk jaar door ons te laten onderhouden.
Tijdens de onderhoudsbeurt reinigen we je waterontharder van binnen en controleren we deze direct op gebreken. Indien noodzakelijk vervangen wij ook onderdelen, soms zelfs preventief.
Als je elk jaar het onderhoud door ons laat uitvoeren, verleng je daarmee ook direct de all-in garantie.
Neem contact op en ga aan de slag met jouw verkoop.
KvK-nummer: 24428015
Liever direct contact opnemen?